چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
۳ کارگاه آموزشی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- سه کارگاه آموزشی به میزبانی کتابخانه‌های زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از زنجان، به میزبانی کتابخانه هدهد سفید کارگاه آموزش خلاق زبان به کودکان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزش خلاق زبان انگلیسی به کودکان با استفاده از بازی، نمایش عروسکی و کاردستی ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال به میزبانی کتابخانه تخصصی کودک هدهد سفید برگزار می‌شود.

کارگاه «آموزش ریاضی با بازی» ویژه سنین ابتدایی برگزار می‌شود

کارگاه «آموزش ریاضی با بازی» ویژه سنین ابتدایی به میزبانی کلینیک تخصصی خواندن برگزار می‌شود.

ارائه سرفصل‌های آموزشی پیرامون مرور مطالب ریاضی مهم سال گذشته و اجرای بازی‌های متنوع به منظور ایجاد انگیزه و ارتباط بیشتر دانش اموز با مطالب از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.

گفتنی است؛ این کارگاه در دو بخش در روزهای روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور (ویژه پایه‌های چهارم پنجم ششم) و روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ شهریور (ویژه پایه‌های اول دوم سوم) برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی «اصول و مبانی شعر» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی اصول و مبانی شعر با عنوان «نردبان شعر» با حضور رضا اسم خانی درکلینیک تخصصی خواندن کتابخانه سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی اصول و مبانی شعر در راستای رسالت کتابخانه‌ها به عنوان باشگاه اجتماعی و با هدف مهارت‌افزایی و یادگیری اصولی سرایش شعر به میزبانی کلینیک تخصصی خواندن کتابخانه سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

در این کارگاه تلاش می‌شود؛ عناوینی چون چیستی شعر، جهان شاعرانه ونحوه ورود به آن، مضمون سازی در شعر، عروض و قافیه، سبک‌های ادبی، تکنیک در شعر و… به شرکت کنندگان ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط