دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
شماره جدید فصل‌نامه علمی «فرهنگ ایلام» منتشر شد

ایلام- تازه‌ترین شماره فصلنامه علمی «فرهنگ ایلام» ویژه بهار و تابستان ۱۴۰۳ توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

اکبر امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای و توجه به فرهنگ مکتوب در استان، شماره ۸۲ و ۸۳ فصلنامه علمی «فرهنگ ایلام» ویژه فصل بهار و تابستان ۱۴۰۳ را منتشر کرد و نسخه الکترونیکی آن را در دسترس علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار داد.

مدیر اجرایی این فصل‌نامه ادامه داد: این مجله با تکیه بر غنای فرهنگ و تمدن ایرانی - اسلامی بیش از دو دهه، فعالانه مروج نشر فرهنگ و معارف مردم استان ایلام بوده است.

امیدی تصریح کرد: صاحب امتیاز این فصلنامه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام است و بیست و پنجمین دوره این فصلنامه در شماره‌های ۸۲ و ۸۳ ویژه فصل‌های بهار و تابستان ۱۴۰۳ منتشر شده است.

امیدی ادامه داد: این فصل‌نامه از بهار سال ۱۳۷۹ تاکنون بیش از ده‌ها مقاله علمی پژوهشی از استادان دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه فرهنگ را منتشر کرده است و تاکنون با وجود فراز و فرودهای زیاد، بیش از ده‌ها مقاله علمی - پژوهشی ازاستادان دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صاحب‌نطران حوزه‌ی فرهنگ را بازتاب داده است.

مدیر اجرایی فصل‌نامه فرهنگ ایلام اظهار داشت: این مجله از سال ۱۳۹۰ به استناد مجوز کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دریافت رتبه علمی به عنوان اولین نشریه علمی استان در حوزه علوم انسانی مأموریت خود در حوزه فرهنگ و هنر را با تأکید بر فرهنگ بومی تداوم بخشیده است.

وی ادامه‌داد: این مجله برابر آخرین ارزیابی کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم در گروه علمی پژوهشی قرار گرفته و در حال حاضر آمادگی دارد تا مقالات ارزشمند محققان و پژوهشگران ارجمند را در حوزه فرهنگ استان ایلام را منتشر کند.

به گزارش ایبنا؛ این فصل‌نامه به استناد نامه شماره ۱۶۳۵۷۲ مورخ ۱۳۹۰/۰۸/۲۳ کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دریافت رتبه علمی، مأموریت خود در حوزه فرهنگ و هنر (با تأکید بر فرهنگ بومی) را تداوم بخشیده و برابر آخرین ارزیابی کمسیون نشریات وزارت علوم در گروه علمی - پژوهشی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها