سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
گرامیداشت «محمد حاذق‌نژاد» برگزار خواهد شد

بزرگداشت محمد حاذق‌نژاد پیشکسوت صنعت چاپ کشور به همت اتحادیه چاپخانه‌داران تهران برگزار خواهد شد.

رضا منصوری، مشاور اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری بزرگداشت محمد حاذق‌نژاد، عنوان کرد: مهندس حاذق‌نژاد در توسعه و پیشرفت صنعت چاپ ایران به‌ویژه در تجهیز ماشین‌آلات چاپ در چند دهه گذشته به‌عنوان مدیر و کارشناس خبره، خدمات زیادی انجام داده است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز، پیشرفت و توسعه جوامع، بیش و پیش از هر عاملی، وجود منابع انسانی حرفه‌ای تعیین‌کننده است، قطعاً فناوری‌های نوین در تسریع و تسهیل این مسیر موثر هستند.

منصوری با بیان اینکه در بسیاری از این موارد، خالق این فناوری‌های نوین، ذهن و خلاققیت انسانی است، گفت: در این میان تلاش‌های مهندس حاذق‌نژاد با سال‌ها تجربه در صنعت چاپ و ماشین‌آلات کمتر دیده شده است و امیدوارم بتوانیم مراسمی برای بزرگداشت ایشان برگزار کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مراسم، افزود: پیش از این قرار بود در جشن روز ملی صنعت چاپ از ایشان تقدیر شود اما امکان آن مهیا نشد؛ بنابراین به زودی زمان مراسم بزرگداشت مهندس حاذق‌نژاد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ محمد حاذق‌نژاد متولد سال ۱۳۲۳، زحمات ارزشمند و مهمی در بخش آموزش و تجهیز تکنولوژی جدید صنعت چاپ مانند کارت ملی، پاسپورت، شناسنامه و بسیاری از تجهیزات چاپ‌های خاص و امنیتی به کشور ارائه داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها