چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
«کاروان مهر» کانون لرستان به مناطق کم‌برخوردار رفت

لرستان - همزمان با هفته ملی کودک، کاروان مهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار شهرستان‌های سراسر استان لرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد همزمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک با شعار: «برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در همه شهرستان‌ها ویژه برنامه‌های مختلفی را با حضور پررنگ کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در این‌باره گفت: با حضور و استقبال کودکان و نوجوانان، کاروان مهر کانون روز چهارشنبه کار خود را آغاز کرد.

رضا داوری با بیان اینکه کاروان مهر به منظور ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار شهرستان‌های سراسر استان فعالیت خواهد کرد، افزود: این کاروان با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های سیار و همراهی مربیان و کارشناسان کانون استان در مناطق کم‌برخوردار استان حضور خواهند یافت و امروز روستای برکه از شهرستان چگنی میزبان این کاروان هستند.

«کاروان مهر» کانون لرستان به مناطق کم‌برخوردار رفت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: در این برنامه کاروان مهر کانون پرورش فکری برنامه‌های مختلفی همچون آشنایی با فناوری‌های هوافضای ایران به مناسبت هفته هوا فضا، آموزش علمی منظومه شمسی و آسمان شب پاییز، کارگاه‌های نقاشی، ادبی، کاردستی، علمی و بازی‌ها و برنامه‌های پرنشاط را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه کاروان مهر در روستای برکه شهرستان چگنی گفت: از جمله برنامه‌های جذاب این کاروان، قصه‌گویی، اجرای بازی و سرگرمی، شعرخوانی و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات بود.

به گفته داوری، ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی استان با استفاده از همه ظرفیت‌های خود در حال اجرای برنامه‌های متنوع در سطح استان در هفته ملی کودک هستند.

«کاروان مهر» کانون لرستان به مناطق کم‌برخوردار رفت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها