یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مجموعه داستان‌های کوتاه کودکانه درباره «زبان»، «زمان» و «هنر»

مجموعه سه‌جلدی «پروفسور شُخُلی و دستیارش خُل‌خُلی» اثر حدیث لزرغلامی و حسین شیخ‌الاسلامی از انتشارات هوپا، توانسته است نشان چهار لاک‌پشت پرنده برای آثار منتشرشده در زمستان ۱۴۰۰ را کسب کند. در این مطلب به معرفی این کتاب پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی ۱: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان» اولین جلد از مجموعه سه‌جلدی «پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی» است که شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاهِ کودکانه با محوریت یک پروفسور و دستیار جوانش است که سعی دارند مفاهیم فلسفی را به زبانی ساده و جذاب توضیح دهند.

«پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی ۲: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زمان» که جلد دوم از مجموعه «پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی» است، داستان یک آکادمی فلسفه را روایت می‌کند که مدیرش پروفسور شخلی است و آنجا را با کمک دستیارش خل‌خلی اداره می‌کند. آن‌ها در این جلد، از مفهوم «زمان» حرف می‌زنند.

«پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی ۳: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی هنر» سومین کتاب از این مجموعه است. اعضای آکادمی کپلی به روال همیشه، درباره فلسفه چیزهای مختلف حرف می‌زنند و این‌بار موضوع بحث‌شان «فلسفه‌ی هنر» است.

اطلاعات بیشتر:

انتشارات هوپا، مجموعه سه‌جلدی «پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی» را که حدیث لزرغلامی و حسین شیخ‌الاسلامی نوشته و حسین صافی تصویرگری کرده است، در هر جلد ۱۷۶ صفحه و به بهای ۴۹ هزار تومان برای مخاطبان بالای ۹ سال منتشر کرده است. این اثر به فهرست چهل‌وچهارم لاک‌پشت پرنده راه یافته و نشان «۴ لاک‌پشت پرنده زمستان ۱۴۰۰» را دریافت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط