دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
فعالیت‌های فرهنگی باعث توسعه مهارت‌های اجتماعی کودکان می‌شود

آذربایجان‌غربی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان بسیار مهم و مفید است و این فعالیت‌ها به توسعه خلاقیت، تخیل و مهارت‌های اجتماعی آنها کمک زیادی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، علیرضا نوروزی، ظهر دوشنبه، در مراسم تجلیل از فعالان کودک در رشته‌های فرهنگی و هنری که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، گفت: پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان بسیار مهم و مفید است و این فعالیت‌ها به توسعه خلاقیت، تخیل و مهارت‌های اجتماعی آنها کمک زیادی می‌کند.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان اگر با هدف‌گذاری مناسب انجام شود، می‌تواند نقش اساسی در رشد و پرورش آنها داشته باشد.

نوروزی ادامه داد: هدف‌دار بودن این فعالیت‌ها به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های مختلفی را کسب کنند و شخصیت خود را غنی‌تر سازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: کودکان نباید از تلاش‌های خود خسته شوند و تمام فعالیت‌ها باید پیوسته و هدف‌دار پیش روند و اگر هدف خود را درست انتخاب کنیم، موفق خواهیم شد.

نوروزی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان همچنین باید برای فعالیت‌های خود الگوی سالم انتخاب کنند، گفت: ۲۸ و ۲۹ مهرماه نیز مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر ایرانی در حوزه کودک و نوجوانان در راستای طرح پایتخت کتاب ایران مهمان آذربایجان‌غربی خواهد بود.

وی افزود: برگزاری نشست تخصصی ادبیات کودک و نوجوان، اجرای کارگاه آموزشی قصه‌گویی مدرن، مراسم اهدای کتاب در مناطق کم برخوردار و جشن کتاب از جمله برنامه‌هایی است که با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

فعالیت‌های فرهنگی باعث توسعه مهارت‌های اجتماعی کودکان می‌شود

فعالیت‌های فرهنگی باعث توسعه مهارت‌های اجتماعی کودکان می‌شود

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از کودکان فعال در حوزه‌های فرهنگی و هنری تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها