دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
جشنواره کتابخوانی رضوی از حس و حال مضاعفی برخوردار خواهد بود

قم - دبیر دائمی دبیرخانه شعر آیینی در پیامی از شاعران ولایی و آیینی سرا برای ارسال آثار خود به سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، محمدعلی مجاهدی، دبیر دائمی دبیرخانه شعر آیینی در پیامی از شاعران ولایی و آیینی سرا برای ارسال آثار خود به سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. در این پیام آمده است: رایحه دل‌انگیز سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از هم‌اکنون مشام صاحب‌دلان صاحب‌نفس و سخن‌شناس را می‌نوازد و شیفتگان مکتب مانای رضوی را به حضور پرشور در این مراسم فرا می‌خواند. عدد ۱۳ نه تنها شوم نیست، که در فرهنگ اسلامی منشأ خیر و برکت، روزی و پیروزی است و تولد امیر متقیان حضرت مولی الموالی امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) نیز در سیزدهمین روز ماه رجب در خانه خدا کعبه، دلیل متقنی است بر این امر؛ بنابراین جشنواره امسال به حول و قوه الهی از حس و حال مضاعفی برخوردار خواهد بود.

از شاعران بزرگوار ولایی و آیینی‌سرا انتظار می‌رود با رصد کردن شاکله علمی و شخصیتی حضرت علی بن موسی الرضا عَلَیهِ آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ بار معنوی و محتوایی آثار خود را دو چندان کنند؛ آمین یا رَبّ العالمین.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها