یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
نمایشگاه تایپوگرافی و طراحی در ۳ شهرستان زنجان دائر شد

زنجان- معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه تایپوگرافی و طراحی در سه شهرستان استان زنجان دائر شد که در نهایت تبدیل به کتابچه خواهد شد.

ابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای نمایش آثار دست هنرمندان و خوشنویسان زنجانی نمایشگاه تایپوگرافی در ابهر دایر شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب رویداد هنری زیتون که شامل بخش‌های مختلف است، دائر شد، اضافه کرد: از سایر بخش‌های این نمایشگاه شامل طراحی، تایپوگرافی و خوشنویسی است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ایجاد ارتباط هنری بین هنرمندان استان و معرفی آخرین دستاوردها در این بخش از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه آثار برتر در این حوزه در قالب کتابچه به چاپ خواهد رسید، افزود: این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های ابهر، طارم و خرمدره دایر شده است و خروجی هرکدام از این آثار به صورت کتابچه چاپ می‌شود.

قاسمی گفت: یکی از سیاست‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از نمایشگاه‌های هنری و هنرمندان است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نمایشگاه‌های هنری به صورت انفرادی و گروهی با استفاده از ظرفیت اماکن هنری و فرهنگسراها برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط