پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
برگزاری مسابقات خاطره‌گویی و کتابخوانی در کانون‌های مساجد زنجان

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: همزمان با دهه کرامت، مسابقات خاطره‌گویی و کتابخوانی در کانون‌های مساجد زنجان برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان فعال است.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت آماده است، تصریح کرد: رویکرد محوری برنامه‌ها در هشتم ذی‌القعده با عنوان مساجد امید آفرین، پایگاه انتظار و اتحاد است که از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، جشن‌های محله‌ای با حضور اقشار مختلف مردم آن منطقه برگزار می‌شود.

اسلامی ادامه داد: توجه به برگزاری با شکوه جشنواره قرآنی مدهامتان، طرح پالایش کتاب، جلسه با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مساجد شهرستان‌ها، برگزاری کارگاه کارآفرینی، پیگیری دوره‌های آموزشی و اشتغالزایی فنی و حرفه‌ای در کانون‌های مساجد، هنر کارت و کانون‌های مساجد از جمله برنامه‌هایی است که طی دهه کرامت اجرایی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: خاطره گویی، تقدیر از دختران نمونه منطقه، مسابقه دابسمش (سرود رضا رضا)، برگزاری مسابقه نقاشی، مسابقه بهترین پیام والدین به فرزندان، برگزاری جشن روز دختر در روز ولادت امام رضا (ع) با محوریت مسجد محله، توزیع کتاب و دفترچه در مناطق کم‌برخوردار نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه کرامت اجرایی می‌شود.

وی افزود: اجرای مسابقات فرهنگی هنری کتابخوانی، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی در سطح شهر، مشارکت در برنامه‌ها و پویش‌های استانی و ملی، برگزاری مسابقه روزنامه‌دیواری در مسجد، اهدای قرائت قرآن کریم طرح تلاوت نور مساجد به حضرت معصومه (س) نیز از سایر برنامه‌های اجرایی در این ایام خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط