شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
نمایشگاه تهران محلی برای دیده شدن ناشران شهرستانی

آذربایجان شرقی- مدیرمسئول انتشارات فروزش تبریز با اشاره به تجمیع ناشران بزرگ کشور در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: حضور در نمایشگاه تهران فرصت دیده شدن را برای ناشران شهرستانی فراهم کرده و باعث ایجاد ارتباط و تبادل بین ناشران تهرانی می‌شود.

یونس وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تبریز، با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران به مبدا فرهنگی کشور تبدیل شده است، افزود: درحالیکه اکثر نویسنده‌ها و مترجمین بعد از مطرح شدن ترجیحشان همکاری با ناشران تهرانی است‌، این رویداد به نوعی هم امکان تبلیغ مترجم و تازه‌های نشر شهرستانی را انجام می‌دهد.

مدیر انتشارات فروزش با اشاره به علاقه‌مندی مجموعه خود برای حضور فیزیکی در نمایشگاه ادامه داد: پیش ثبت نام شرکت در نمایشگاه را انجام داده‌ایم، مشکلاتی در پیش رو هست که اگر رفع شود غرفه به ما تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲ عنوان جدید در بخش عمومی و دانشگاهی منتشر کرده‌اند، افزود: با ۴۴ عنوان کتاب قصد شرکت در نمایشگاه کتاب تهران را داریم و غرفه ما در بخش عمومی خواهد بود.

وطنخواه با اشاره به اینکه در دو سال گذشته نمایشگاه کتاب تهران با عدم شرکت ناشران نامدارمواجه بوده، افزود: فروش آنلاین و تخفیفاتی که نشران در تمام طول سال روی آثارشان لحاظ می‌کنند رقابت برای فروش را نیز کمرنگ کرده است.

مدیر انتشارات فروزش با تاکید بر اینکه ناشران شهرستانی توان و امکانات رقابت با ناشر تهرانی را ندارند، افزود: از نظر مالی ناشران شهرستانی در بخش حمل و نقل کتاب و انبارداری آن در تهران نیاز به حمایت بیشتری دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط