پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
با ناصر حجازی و پروین اعتصامی به نمایشگاه کتاب امسال می‌آییم

انتشارات نردبان (کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) با ۱۴۴ عنوان کتاب چاپ اولی همچون مجموعه «کی‌چی‌کجا» که درباره مشاهیر ایرانی است به نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) ۱۱۰۰ عنوان کتاب به غرفه خود در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آورد.

در میان این عناوین، ۱۴۴ عنوان چاپ اولی وجود دارد مانند کتاب‌های «ناصر حجازی»، «پروین اعتصامی» و «عبدالله موحد» از مجموعه «کی‌چی‌کجا» که درباره مشاهیر ایرانی است و مراسم رونمایی برخی از این عناوین، جزو برنامه‌های این انتشارات در طول برگزاری نمایشگاه کتاب امسال خواهد بود.


علاوه‌بر کتاب‌های چاپ اولی، ۵۶۸ کتاب از عناوین پرفروش انتشارات نردبان نیز به صورت تجدید چاپ در نمایشگاه کتاب امسال در دسترس مخاطبان خواهد بود که می‌توان از میان آن‌ها به کتاب‌های مهارت زندگی مانند مجموعه «دالی بازی» (صفر تا سه سال)، مجموعه «رفتارهای خوب» و کتاب «دست برای زدن نیست» اشاره کرد.

لازم به ذکر است که کتاب «پرندگان ایران» اثری از انتشارات نردبان در چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد و در نمایشگاه کتاب نیز موجود خواهد بود.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط