شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
برگزاری مسابقات کتابخوانی و محافل انس با قرآن کریم برای زندانیان زنجانی

زنجان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با همکاری اداره کل زندان‌ها مسابقات کتابخوانی و محافل انس با قرآن کریم برای زندانیان زنجانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با مشارکت اداره کل زندان‌ها، محفل انس با قرآن کریم در اردوگاه حرفه و کارآموزی زندان زنجان برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ مطالعه در بین زندانیان نسبت به برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره کل زندان‌ها اقدام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: اغلب مخاطبان ما در این مسابقه کتابخوانی افراد آسیب دیده جامعه بوده و انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در خصوص این افراد نیاز به توجه و حساسیت بیشتری داشت به همین منظور مسابقه مذکور در قالب مطالعه کتب مذهبی بود.

کرمی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در زندان با همکاری امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان خبر داد و گفت: در این محافل از حضور قاریان برجسته استانی استفاده شده و علاوه بر این نکات مربوط به داشتن زندگی اسلامی و دینی توسط روحانیون بیان شد.

وی تصریح کرد: در این دوره هیئت امنای امامزاده باحضور در دفتر اردوگاه حرفه و کارآموزی با اهدای بسته متبرک حرم مطهر از تلاش‌های زندانیان تقدیر کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از سیاست‎‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ترویج معارف دینی و مذهبی با استفاده از ظرفیت وقف است، اضافه کرد: در همین راستا با همکاری صدا و سیما نیز مسابقه وقف برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط