شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
وظیفه ناشران کار آفندی در مقابل اندیشه پلید و زشت دشمن است

همدان- معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین گفت: امروز وظیفه ناشران صرفا ایجابی نیست بلکه یک کار آفندی در مقابل اندیشه پلید و زشت دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، سردار حسین معروفی عصر شنبه در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: اقدام بزرگی در برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته و تلاش شده یک کار ارزشمند طبق نیاز امروز جامعه در جوار هشت هزار شهید استان همدان برگزار شود که قدردان زحمات هستیم.

وی با اشاره به اینکه عقبه همدان سرشار از عزت و روحیه اهل بیتی است و به استان دارالمومنین و دارالمجاهین معروف است، گفت: در این جنگ پیچیده نرم که  دشمنان همه ارزش‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند، بزرگترین مقابله در برابر آن قلم جمع حاضر است.

 معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین با بیان اینکه کار امروز وظیفه ناشران صرفا ایجابی نیست بلکه یک کار آفندی در مقابل اندیشه پلید و زشت دشمن است که می‌خواهد قلب‌های ما را متزلزل کند، گفت: ناشران امروز ایستادگان در مقابل دشمنان هستند و قلم زیبا، شیوا و روان و حقیقت‌جوی این جمع می‌تواند قلب‌ها را به سمت حقیقت سوق دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز مثلث فرهنگ،  جهاد و شهادت کارسازترین مثلث برای فرهنگ جهاد و شهادت ماست، گفت: امروز فرهنگ ما پیروز است و مثلث ارزشی و اعتقادی ما بر مکتب اهل بیتی تولید شده و نهادینه شده است.

معروفی با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد فرهنگ مقاومت را بشکند و اگر گذشته پرافتخار دیروز را با امروز پیوند نزنیم خطا کردیم، خاطرنشان کرد: آینده ما روشن است چون بن بست نداریم زیرا مکتب عاشورا بن بست ندارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ۲۶ شهریور یکی از خروجی‌های دفاع مقدس را ایمن‌سازی اعلام کردند، ادامه داد: به برکت مقاومت، استقامت و مجاهدت ملت بزرگ ما امروز ایمن است.
 
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز هوا، خاک و دریای ما برای دشمنان مسدود است و به همین خاطر به سمت جنگ نرم و تزلزل ما از طریق این جنگ روی آوردند، گفت: امام ما از سال ۷۷ شبیخون فرهنگی و غارت فرهنگی را فریاد زدند که امروز رفتار دشمن را به صورت آشکار در این حوزه می‌بینیم.

وی با بیان اینکه اصل بی‌حجابی و بی‌عفتی از بین بردن حکومت اهل بیتی بوده که دشمن به دنبال آن است گفت: نویسندگان ما خاطرات شهدا را بسیار زیبا می‌نویسند و این بار برویم و به سمت باز کردن گره ذهنی فرزندانمان حرکت کنیم.

 معروفی با اشاره به اینکه دفاع مقدس ناموس پرستی ماست و غیرت و مردانگی رزمندگان ماست افزود: حقیقت زن، زندگی و آزادی را شهیدان ما معنا بخشیدند و این ناموس پرستی بود و ما ناموس پرستی را از قتلگاه امام حسین (ع) یاد گرفتیم.

وی با بیان اینکه ۱۸۸ هزار شهید از ناموس ما دفاع کردند و حال از ناموس پرستی برای ما صحبت می‌کنید؟، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها رفتند و از ناموس دفاع کردند و اینها باید به زیبایی به جامعه بیان شوند و خروجی‌هایی که آفند می کند را در برابر دشمن به جامعه مطرح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها