به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در پرونده ويژه نمايشگاه چاپ قم، شركتكنندگان بخشهاي مختلف اين نمايشگاه، نظرات خود را درباره چگونگي برگزاري موفق نمايشگاه بيان كردند.
مباحثي درباره چاپ ديجيتال و نبود متولي كارآمد در اين حوزه، يكي ديگر از پروندههاي اين نشريه است كه موضوعاتي مانند مشكلات و مسايل مختلف فعالان اين حوزه را به رشته تحرير درآورده است.
در اين نشريه اخبار متنوعي درباره فعاليت شوراي بانوان صنعت چاپ، تشكيل كارگروه چاپ و نشر قرآن در وزارت ارشاد، انتشار كتاب اطلاعات صحافان در تيرماه، اجراي طرح آزمايشي كاريابي چاپ و... درج شده است.
مقالهاي درباره روشهاي مديريت چاپخانه، ديگر مطلب اين نشريه است كه مباحثي چون تامين مواد، معيارهاي توزيع، قيمتگذاري رقابتي، قيمتگذاري بر مبناي هزينه، برگشت سرمايه و در دسترس بودن نيروي انساني را در بر ميگيرد.
نشريه «چاپ و نشر» هر سه هفته يكبار به صاحبامتيازي و مديرمسوولي ابراهيم احمدزاده منتشر ميشود.
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
نظر شما