دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
ايجاد جنش هنري در بخش دشمن‌شناخت نمايشگاه قرآن

مدير بخش دشمن‌شناخت نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از ارايه بيش از 200 اثر هنري در حوزه صهيونيسم‌شناسي خبر داد و گفت: در اين بخش از نمايشگاه كوشيده‌ايم در قالب هنرهاي مختلف، دشمنان اسلام را معرفي كنيم._

سيدمحمدتقي زاهدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با بيان اين مطلب اظهار كرد: «ايران‌كشي» عنوان غرفه‌اي از اين بخش محسوب مي‌شود كه براي نخستين بار در نمايشگاه قرآن كريم در معرض ديد بازديدكنندگان قرا گرفته است. در اين غرفه جريان كشتار ايرانيان در سال 1917 كه منجر به قحطي شد و رابطه صهيونيسم با اين جريان‌ها با هدف معرفي و شناسايي دشمنان اسلام، در قالب آثار هنري تبيين مي‌شود.

وي ادامه داد: اين بخش از نمايشگاه از شش غرفه اصلي تشكيل شده است. در غرفه نخست، پوسترهاي گرافيكي و مفهومي با موضوع ساختارهاي صهيونيسم و يهود در دنيا ارايه شده‌اند. «دشمن‌شناسي در قرآن» عنوان غرفه ديگر اين بخش است. راهنماهاي مستقر در اين غرفه، در قالب پوستر، تابلو و مقاله‌هاي موضوعي در حوزه دشمن‌شناسي، پاسخگوي بازديدكنندگان هستند. 

مدير بخش دشمن‌شناخت نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم عنوان كرد: آيات مرتبط با دشمن‌شناسي با خط معلي را مي‌توان در غرفه‌اي ديگر از اين بخش مشاهده كرد. همچنين «پوشه سبز» عنوان غرفه ديگري به شمار مي‌آيد كه معرفي و شناساندن اصحاب فتنه، تاريخ فتنه، تاريخ انقلاب اسلامي، معرفي منافقاني كه در بطن انقلاب اسلامي به نام اسلام در حال فتنه‌گري‌اند و معرفي ساختار مجاهدين خلق در اين غرفه انجام مي‌گيرد.

زاهدي در پايان گفت: در غرفه‌هاي «صهيونيسم مسيحي» و «وهابيت» به ترتيب سير جامعي از ريشه صهيونيسم مسيحي تا فعاليت اخير آنها كه منجر به قرآن‌سوزي شد و تاريخچه وهابيت همراه با تبيين برخي شبهات و پاسخ به آنها ارايه مي‌شوند.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم كه از ششم مرداد آغاز شده است تا جمعه(4 شهريور) در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط