به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين كتاب دو موضوع تبليغات و اقناع را در گذار تاريخ بررسي و بيان ميكند و در آن تبين ميكند كه اين مفاهيم از كجا آمدهاند و چه مسيري را طي كردهاند و اكنون چه كاربردي دارند.
در اين كتاب مفاهيم مرتبط با اين حوزه ارايه شدهاند و روشي دقيق و روشن براي تجزيه و تحليل آنها به دست آمده است.
در كتاب «تبليغات و اقناع» تمام ايدههاي مهم و كلاسيك با مثالهايي فراوان براي درك هرچه بهتر آنها ذكر شده است.
نويسندگان در بخش پيشگفتار اين كتاب نوشتهاند: «تبلیغات به عنوان موضوعی با قدمتی بسیار کهن مورد توجه قرار میگیرد و هدف ما فراهم کردن فرصت و چالشی است تا خواننده را با جهان شگفتانگیز تبلیغات درگیر کند، به امید آنکه او را به شرکت در بحث و تحقیق بیشتر برانگیزاند.»
كتاب «تبليغات و اقناع» با شمارگان 1500 نسخه، 458 صفحه و به بهاي 100 هزار ريال روانه بازار نشر شده است.
دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
نظر شما