شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
تاج‌بخش: وجود دبیرخانه دایمی جشنواره شعر فجر ستودنی است

غزل تاج‌بخش، شاعر پیشکسوت، بر تلاش مسوولان برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره بین‌المللی شعر فجر در سال‌های پیش و سال جاری اشاره كرد و گفت: وجود دبیرخانه در جهت رصد دايمی شعر امری مفید و در جهت تعالی اين حوزه خواهد بود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، غزل تاج‌بخش بر توجه به نسل جوان در کنار پیشکسوتان در جشنواره بین‌المللی شعر فجر تاکید کرد و گفت: ما باید با ایجاد آرمان‌های زیبا و مقدس، جوانان را به سمتی سوق دهیم که نتیجه آن بلوغ اندیشه‌های نو باشد.

این شاعر وجود شخصیت‌های ناب فرهنگی در تیم داوری سال‌های گذشته را ارج نهاد و افزود: از تیمی متشکل از بزرگان عرصه شعر در بخش داوری انتظار می‌رود بهترین عملکرد را در پایان جشنواره داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم اقدام ملی برای گسترش فرهنگ شعر و شعرخوانی اظهار کرد: شعر می‌تواند مرزها را بشکند و اندیشه‌های انسانی را که در پشت مرزها مانده در دنیا منتشر کند و به حق این یکی از مهم‌ترین خصوصیات شعر است.

سراینده شعر «من گلاب آورده‌ام» افزود: جوانان همچون شاخه‌های نورسته می‌مانند که باید آبیاری ذهنی مناسبی بشوند و این امر می‌تواند در به حداقل رساندن فرار مغزها نیز کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها