یکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳
کتاب «گسترش اسلام در سودان» رونمايي می‌شود

مسوول روابط عمومي انتشارات بین‌المللی الهدی از برگزاري آیین رونمایی از کتاب «گسترش اسلام در سودان» در چهارشنبه (21 دی‌ماه) در سفارت سودان خبر داد.-

مصطفی خطیب، مسوول روابط عمومی انتشارات الهدي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) در اين باره اظهار كرد: «میر غنی ابکر الطیب بخیت» سفیر سودان در تهران و محمدرضا دهشيري، معاون پژوهشي و آموزشي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، به همراه جمعی از محققان و پژوهشگران سودانی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وي درباره كتاب «گسترش اسلام در سودان» گفت: اين اثر نوشته صادق رمضاني گل‌افزاني است كه در دو فصل تدوين شده و شامل کلیاتی درباره سودان، تصوف و نقش طرق صوفیه در گسترش اسلام در سودان است. اين كتاب همچنين به مباحثی از جمله ریشه‌های ظهور تصوف و گرایش‌های صوفیه و تصوف در سودان و آغاز نهضت علمی و فرهنگ دینی و آموزش در دوره فونج بر مبنای تفکر مشایخ طرق صوفیه مي‌پردازد.

مسوول روابط عمومی انتشارات الهدي يادآور شد: آیین رونمایی از كتاب «گسترش اسلام در سودان» ساعت 10 صبح چهارشنبه (21 دی‌ماه) در سفارت سودان واقع در نشاني خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع ظفر، نرسیده به تقاطع نیایش، خیابان شهید بابک بهرامی، شماره 60 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها