به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين کتاب مجموعهاي از مقالات است که به بررسي ارتباطات سياسي در دموکراسي معاصر بر مبناي پژوهشهاي تطبيقي ميپردازد.
اين مقالات نگرش جديد و شواهد تجربي نو در بازنمايي عمومي سياستهاي رسانهاي فراهم ميآورد. کتاب حاضر در قالب سه فصل شامل 15 مقاله نگاشته شده است.
دموکراسي مخاطبان: پيدايش الگويي در ارتباطات سياسي مابعدنوگرايي، بازنمايي و سياستهاي رسانهاي: بازنماييِ بازنمايي در عصر کنايهآميز، نوگرايي و مديريت اخبار در رويکرد نهادي تطبيقي، تبليغات و محبوبيت سياسي: تأثير بر پوشش خبري و افکار عمومي و تغييرات در پوشش اخبار سياسي: شخصيسازي، نگرش متضاد و منفي در روزنامههاي انگليسي و آلماني از مقالات منتشر شده در اين كتابند.
«فرهنگ در حال گذار روزنامهنگاري تلويزيوني سياسي»، «پرسشي از کنترل: روزنامهنگاران و سياستمداران در مصاحبههاي سياسي تلويزيون»، «تله بزرگ: نقشآفريني سياستمداران در طنز تلويزيوني»، «مصرفگرايي سياسي به مثابه مشارکت سياسي؟»، «پيشگامان جديد روزنامهنگاري: مشارکت شهروندان در انگليس و هلند» و «شکاف فرهنگي جديد: تصور و چالش در سياستها و رسانه آلمان» از ديگر مقالات اين كتاب است.
همچنين علاقهمندان ميتوانند عناوين ديگري مانند «رسانهاي شدن انفصال سياسي»، «رايدهي آسان است» و «واقعيت تلويزيون چيست؟» را در اين كتاب بخوانند.
براي دانلود کتاب «ارتباطات سياسي در دموکراسي مابعدنوگرايي» ميتوانيد به سايت دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها به نشاني http://rasaneh.org مراجعه كنيد.
چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
نظر شما