سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
بررسي نتايج حضور نمايندگان مشکين‌شهر در نمايشگاه تهران

مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل از بررسي نتايج حضور مسوولان نهاد كتابخانه‌هاي شهرستان مشكين‌شهر در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد.-

صادق فرهمند در گفت‌وگو با خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به سفر يك‌روزه‌اش به مشكين‌شهر اظهار کرد: در اين سفر كه فردا(چهارشنبه 27 ارديبهشت) انجام مي‌شود، پس از بازديد از کتابخانه‌هاي عمومي شهرستان مشکين‌شهر و ديدار با مسوولان کتابخانه‌ها، از اعضاي انجمن کتابخانه‌هاي عمومي مشکين‌شهر نيز قدرداني خواهم كرد. همچنين نتايج حضور مسوولان نهاد كتابخانه‌هاي شهرستان مشكين‌شهر در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران بررسي خواهد شد تا تاثير اين حضور بر تقويت منابع كتابخانه‌اي اين شهر مشخص و تعيين شود.

وي افزود: در اين بازديد همچنين اهداف اصلي برنامه‌هاي سال جديد را که همسو با رشد و پيشرفت کتابخانه‌هايند، ابلاغ مي‌کنم تا به مرحله اجرا گذاشته شوند.

مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل ادامه داد: قدرداني از انجمن خيرين کتابخانه‌ساز استان اردبيل و توجه به تحقق فرمايش‌هاي مقام معظم رهبري درباره گسترش فرهنگ کتاب و کتابخواني در ميان مردم، از ديگر اهدافي‌اند که در سال جاري در تمامي شهرستان‌هاي استان اردبيل به آن توجه خواهد شد.

وي بيان کرد: تجليل از مسوولان کتابخانه شهيد اسدي نيز در برنامه بازديد از کتابخانه‌هاي عمومي شهرستان مشکين‌شهر قرار دارد. اين کتابخانه توانسته است رتبه نخست را از جنبه شاخص‌هاي فرهنگي، ميان کتابخانه‌هاي عمومي کشور کسب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط