سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳
برپايي دوره آموزشی مهندسی جلسات انجمن‌ کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری

دوره آموزشی مهندسی جلسات انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری فردا (چهارشنبه، اول شهریور) در شهرکرد برگزار می‌شود.-

كارشناس انجمن‌هاي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، افزود: این دوره با حضور امیر ابوالفضل زکریایی، رییس اداره انجمن‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و 34 نفر از مسوولان کتابخانه‌های عمومی استان همراه خواهد بود.

اسماعیل بابایی افزود: در این دوره موضوعات مختلفی مانند نحوه اداره جلسات، تعامل با اداره‌های مختلف استانی، تنظیم صورت جلسه‌ها و روانشناسی برگزاری جلسات آموزش داده می‌شود.

وی با بیان این‌که انجمن‌هاي كتابخانه‌هاي عمومي از اركان مهم اداره كتابخانه‌ها به شمار مي‌آيند، گفت: چگونگي اداره و برگزاري جلسات اين انجمن‌ها در ساز و كار كتابخانه‌ها مهم و حياتي است.

به گفته بابایی،‌ به كارگيري روش‌هاي علمي و صحيح در مديريت جلسات انجمن، از مهم‌ترين نيازهاي مورد نياز براي برگزاري اين‌گونه جلسات است. 

وي اظهار کرد: يك‌جانبه‌نگري در مصوبات و دستور جلسات از آفت‌هاي مديريت جلسات انجمن‌هاست كه بايد با آموزش صحيح و مناسب برطرف شود.

دوره آموزشی مهندسی جلسات انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری فردا (چهارشنبه، اول شهریور) از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 16 در تالار اجتماعات کتابخانه حافظ شهرکرد برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط