اداره ملي رقابت يكي از سازمانهاي اصلي نظارت بر ضوابط و مقررات حاكم بر رقابت اقتصادي و حمايت از مصرفكننده در بازار فرانسه و اروپاست كه از دهه پنجاه ميلادي شكل گرفته است.
هر دو گروه انتشاراتي گاليمار و فلاماريون مجموعهاي گسترده از زيرشاخههاي متعددي در حوزه ادبيات عمومي، ادبيات كودك، كتابهاي نفيس، كتابهاي كمك آموزشي و كتابهاي مصور به شمار ميآيند.
اداره ملي رقابت عنوان ميكند: با خريد انتشارات فلاماريون از سوي گاليمار، اين ناشر قادر خواهد بود جايگاه سومش در بازار نشر فرانسه را پس از مجموعههاي اَشِت و اديتيس مستحكمتر كند. ادغام تازه اين دو مجموعه، ضمن رويارويي با كارگزاران متعددي در بازار كه از موقعيت يكسان يا بالاتري برخوردار هستند، فرصتي براي رقابتي جدي با دو گروه اَشِت و اديتيس محسوب ميشود.
همچنين اين نهاد رسمي در ادامه تأكيد ميكند كه ادارهاش توانسته همه خطرهایي که رقابت اقتصادي در بازار را تهدید می کند، تجزيه و تحليل كند و بدون شرط اجازه اين امر را صادر كرده است.
نظر شما