شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
«بابای مدرسه» سومین جلد از مجموعه‌ی «قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب»

سومین جلد از مجموعه‌ی «قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب»، «بابای مدرسه» نام دارد که محسن بغلانی آن را نوشته و توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت به چاپ رسیده است. درون‌مایه‌ داستان‌های این کتاب نوع دوستی، نیکی و مسایل دینی-مذهبی است.

ایبنا نوجوان: سومین جلد از مجموعه‌ی «قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب»، «بابای مدرسه» نام دارد که محسن بغلانی آن را نوشته و امیر نساجی آن را تصویرگری کرده است. این کتاب توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت به چاپ رسیده.

این کتاب شامل پنج داستان به نام‌های «بابای مدرسه»، «جشن میلاد»، «پاییز سرد»، «دانش‌آموز نمونه» و «دانشگاه» است. درون‌مایه‌ داستان‌های این کتاب نوع دوستی، نیکی و مسایل دینی-مذهبی است.

در این کتاب می‌خوانید: «بابایی جواب داد: من که به شما کمک کنم خداهم به من کمک می‌کند تا درس‌هایم را بهتر بخوانم. اگر شما به پدر و مادرم چیزی نگویید من هم که نمیگویم پس آن‌ها هم نمی‌فهمند، اجازه بدهید من کمکتان کنم، من دوست ندارم آقای مدیر باز هم با شما بداخلاقی کند. مش حیدر و همسرش با شنیدن لحن کودکانه و معصوم عباس چه می‌توانسند بگویند جز این که از او تشکر نمایند. کمک عباس بابایی به مش حیدر و همسرش تا بهبودی کامل سرایدار مهربان مدرسه ادامه یافت.»

این کتاب ۴۸ صفحه‌ای با شمارگان سه هزار نسخه و به بهای دو هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط