سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
برگزاري نمایشگاه سراسری کتاب در  میاندوآب

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در این شهرستان به مدت یک هفته (23 تا 30 آبان ماه) در سالن ورزشی دوهزار نفری این شهرستان خبر داد.-

رضا شیخه در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،با بیان این‌که این نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور 60 ناشر و نمایندگی‌های نشر از سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: به دلیل محدودیت مکان، ناگزیر از ناشران محدودی برای حضور در این رویداد فرهنگی دعوت کردیم. 

وی با اشاره به این‌که «نخستین بار است که این مکان را برای برپایی نمایشگاهی با این وسعت در نظر گرفته‌ایم.» افزود: سالن دو هزار نفری ورزشی این شهرستان با مساحتی حدود سه هزار متر مربع فقط ظرفیت پذیرش این تعداد ناشر را دارد و ما در صورت مکان و فضای مناسب، قصد داشتیم از 200 ناشر دعوت کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب گفت: قرار است با ساخت نگارخانه شهرستان میاندوآب در مساحت هزار و 500 متر مربع، این مکان به محلی دایمی برای نمایشگاه‌های کتاب این شهرستان تبدیل شود.

شیخه درباره اعتبار درنظر گرفته شده برای برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در این شهرستان اظهار کرد: 150 میلیون ریال اعتبار برای برگزاری این نمایشگاه کتاب لحاظ شده است که امیدواریم با آن بتوانیم نمایشگاه کتاب را با کیفیت مناسب برگزار کنیم. 

وی گفت: در این نمایشگاه با ارایه بن‌های تخفیف ویژه دانشجویان و طلاب تا سقف 70 میلیون ریال از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب و 30 میلیون ریال از طریق فرمانداری، کتاب‌های این دو قشر از جامعه عرضه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها