امير عباس تقيپور مدير مسوول ماهنامه مديريت ارتباطات با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: در این کتاب 9 تحلیل درباره رویکردهای مختلف رسانههای بیگانه در مسايل روز به ویژه «نهضت بیداری اسلامی در جهان اسلام» به روش عملیاتی تحلیل گفتمان (پدام) مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.
وي ادامه داد: پيش از اين نيز، کتاب اول «رسانههای بیگانه: قرائتی با تحلیل گفتمان» نیز توسط این انتشارات منتشر شده بود که با استقبالی خوب از سوی استادان و دانشجویان مواجه شد.
وي افزود: کتاب دوم رسانههای بیگانه: قرائتی با تحلیل گفتمان از سوي انتشارات سيماي شرق در 160 صفحه با شمارگا هزار جلد و قيمت 10 هزار تومان منتشر شده است.
عضو اجرايي انتشارات سیمای شرق همچنين در ادامه از برگزاري طرح «شنبههای ارتباطی» با هدف معرفی و فروش بیشتر کتابهای ارتباطی خبر داد و افزود: اين طرح از 25 آذر ماه آغاز به كار كرده است.
به گفته وي، در «شنبههای ارتباطی» هر هفته یک کتاب منتشر شده توسط شرکتهای انتشاراتی مختلف در حوزههای ارتباطی (روابطعمومی، رسانه، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی و...) معرفی ميشود و این کتاب طی بازه زمانی یک هفته، با تخفیف 40 درصدی بهصورت آنلاین به فروش میرسد.
وی هدف از اجرای این طرح را معرفی بهتر کتابهای منتشر شده ارتباطات برای علاقهمندان این حوزه و ایفای سهمی هر چند اندک در ارتقای فرهنگ کتابخوانی معرفی کرد.
تقیپور يادآور شد: در مرحله نخست، شنبه هر هفته فایل معرفی کتاب به همراه مشخصات آن، ویژگیهای کتاب و فایل صوتی مربوطه برای حداقل 10 هزار نفر از افراد شناسایی شده و فعال در حوزه ارتباطات که ایمیل آنها در اختیار انتشارات است ارسال خواهد شد.
وي افزود: در اولین هفته اجرای این طرح کتاب نظریه سواد رسانه ای (رهیافتی شناختی) نوشته دبیلو جمیز پاتر با ترجمه مشترک ناصر اسدی، محمد سلطانی فر و شهناز هاشمی به فروش میرسد.
تقيپور همچنين گفت: تخفیف 40 درصدی در نظر گرفته شده، فقط برای یک هفته خواهد بود و فروش هم از طریق سایت www.prshop.ir خواهد بود.
وی در پايان يادآور شد: تمامی ناشرانی که تمایل به مشارکت در این طرح دارند میتوانند با شمارههای 88807453 و 88898326 تماس حاصل كنند.
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
نظر شما