شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۶
فيلم«زن دوم» با اكران نوروزي مي‌آيد

فيلم سينمايي «زن دوم» به كارگرداني «سيروس الوند» اواخر اسفندماه جاري در سينماهاي تهران اكران مي‌شود. فيلم‌نامه اين فيلم توسط فرشته طائرپور و مينو كريم‌زاده بر اساس كتابي به همين نام نوشته شده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فيلم «زن دوم» به كارگرداني «سيروس الوند» هفته‌ آخر اسفندماه در تهران و به تدريج در سينماهاي شهرستان‌هاي بزرگ به نمايش درمي‌آيد.

اين فيلم كه براساس كتابي به همين نام نوشته‌ «فرشته طائرپور» و «مينو كريم‌زاده» ساخته شده است، با بازي «نيكي كريمي»، «محمدرضا فروتن»، «امير آقايي»، «آناهيتا نعمتي»، «سحر زكريا» و «مهتاج نجومي» مقابل دوربين رفته است. 

به گفته فرشته طائرپور، در نسخه‌ اصلي كتاب و فيلمنامه، جزيره قشم و چند شهر ديگر مكان‌هاي وقوع دو فصل از ماجراها بودند كه به دليل عدم همكاري سازمان مناطق آزاد قشم و نامساعد بودن شرايط كار در شيراز، اين دو محل تغيير يافتند.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: زندگي عاشقانه مهتاب با رسيدن خبري به بحران كشيده مي‌شود، آدم‌هايي از گذشته‌ فراموش شده او پا به ماجرا مي‌گذارند كه هر يك تعريفي متفاوت از عشق و حق با خود آورده‌اند. حادثه بر همه چيز سايه مي‌افكند. بهرام و مهتاب در موقعيت انتخابي دشوار قرار مي‌گيرند، انتخاب ميان خود و ديگري، عشق و خودخواهي، خواستن و نخواستن و...

سيروس الوند با كارگرداني «زن دوم»، نوزدهمين فيلم سينمايي را در كارنامه خود به ثبت رسانده است و طائرپور نيز پس از سال‌ها توليد فيلم و سريال براي كودكان و نوجوانان، با فيلمي اجتماعي - عاطفي به سراغ مخاطبان بزرگسال آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط