چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
بانک انصار با اهدای کتاب به معرفی خدمات خود می‌پردازد

بانک انصار که از مراکز تبلیغاتی حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب است در اقدامی فرهنگی علاوه بر معرفی تازه‌ترین خدمات خود کتاب «بازاریابی و مشتری‌مداری بانکی» را در ورودی نمایشگاه به مخاطبان اهدا می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مخاطبان بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مانند دوره‌های قبلی این نمایشگاه در ابتدای ورود خود و در مسیر خیابان اصلی بخش ناشران عمومی و دانشگاهی با تبلیغات متعددی مواجه می‌شوند. بسیاری از مراکز فرهنگی و خدمات رسانی در کنار برخی ناشران کمک آموزشی و دانشگاهی در چادرهایی کوچک در اطراف خیابان اصلی نمایشگاه با ارایه بروشورهای تبلیغاتی به استقبال مخاطبان می‌آیند.

اغلب مخاطبان که برای نخستین‌بار به نمایشگاه بیست و ششم می‌آیند با هیجان خاصی دو سوی این خیابان را از نظر می‌گذرانند و ناخودآگاه به سمت تبلیغات و چادرهایی جذب می‌شوند که تبلیغات اهدایی نظیر کیسه‌های پلاستیکی به میهمانان اهدا می‌کنند.

بانک انصار از نهادهایی است که در این خیابان بلند به معرفی خدمات خود می‌پردازد. این مرکز در اقدامی نوآورانه کتابی با نام «بازاریابی و مشتری‌مداری بانکی» را در کنار برگه‌های تبلیغاتی خود به مخاطبان نمایشگاهی اهدا می‌کند.

این کتاب که از سوی معاونت منابع انسانی و آموزش بانک انصار پدید آمده است، اصول بازاریابی موفق را با تصاویر کاریکاتوری بازگو می‌کند. 

این اثر در هشت فصل به مباحث «مفاهیم و تعاریف بازاریابی»، «مشتریان در بازاریابی بانکی»، «نقش شعب در بازاریابی بانکی»، «مشتری‌مدای بانکی»، «تاثیر رضایت و وفاداری مشتری»، «مشتری‌محوری و راهکارهای تقویت آن»، «راهکارهای عملیاتی برخورد با مشتریان بانکی» و «تعیین خواسته‌های مشتریان» می‌پردازد.

محتوای کتاب «بازاریابی و مشتری‌مداری بانکی» 150 صفحه‌ای علاوه بر بانکداران و کارمندان این نهاد نکات قابل تاملی را برای سایر مشاغل که با ارایه خدمات با مشتریان در ارتباط‌اند، بیان می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها