چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۵
«سوپراستار» خردادماه 87 آماده نمايش مي‌شود

فيلم سينمايي «سوپر استار» به کارگردانی «تهمینه میلانی» و تهيه‌كنندگي «محمد نيك‌بين» خردادماه سال آينده آماده نمايش خواهد شد. این فیلم با اقتباس از كتاب «آگوستوس» اثر «هرمان هسه» در دست تهيه است.\

«محمد نيك‌بين» تهيه كننده فيلم سينمايي «سوپر استار» در گفت و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با اعلام اين خبر گفت: فیلمبرداری این فیلم که با اقتباسی از داستان «آگوستوس» اثر«هرمان هسه» تهيه و توليد مي شود، تا ارديبهشت ماه سال آينده به پايان مي رسد. 

اين تهيه كننده با بيان اينكه فيلمبرداري اين اثر سينمايي در 45 جلسه به اتمام ‌مي‌رسد، خاطرنشان كرد: تاكنون 25 جلسه از فيلمبرداري فيلم «سوپراستار» در تهران به پايان رسيده و طبق برنامه ريزي هاي انجام گرفته، 20 جلسه باقي مانده از كار تا پايان ارديبهشت ماه سال 87 به پايان خواهد رسيد. 

نيك بين با اشاره به اينكه «سوپراستار» خردادماه سال آينده آماده نمايش خواهد بود، افزود: تدوين اين فيلم از چندي پيش توسط «مستانه مهاجر» آغاز شده و يك ماه پس از پايان مرحله فيلمبرداري، تدوين اين فيلم نيز به پايان خواهد رسيد.

بازيگراني چون «شهاب حسینی»، «افسانه بایگان»، «رضا رشیدپور»، «نسرین مقانلو»، «لیلا زارع» و «فریبا کوثری» در اين فيلم به ايفاي نقش مي‌پردازند.

«آگوستوس» داستان پسري است كه با رسيدن به قدرت و شهرت درگير خودخواهي مي‌شود و «سوپر استار» با اقتباس از اين كتاب، به مشكلات يك هنرپيشه مرد مي‌پردازد.

فيلم هاي «تسويه حساب»، «آتش بس»، «زن زيادي»، «داستان ناتمام»، «واكنش پنجم»، «بماني» و «كاكادو» از جمله آثاري هستند كه «محمد نيك‌بين» تهيه‌كنندگي آنها را به عهده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط