یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
رونمایی از اولین شماره مجله «Printed In Iran» در نمایشگاه فرانکفورت

امیر صالحی طالقانی، مدیرمسوول انتشارات نحل از انتشار و رونمایی اولین مجله تخصصی با رویکرد معرفی آثار فرهنگی ایران در نمایشگاه فرانکفورت خبر داد.-

امیر صالحی طالقانی، مدیرمسوول انتشارات نحل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از انتشار و رونمایی از مجله تخصصی «Printed In Iran» با رویکرد معرفی آثار فرهنگی ایران به جهانیان در نمایشگاه فرانکفورت خبر داد.

وی درباره انتشار این مجله گفت: مجله «Printed In Iran» به طور تخصصی در حوزه کتاب و نشر است و به منظور معرفی قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات تولید آثار مکتوب، خدمات چاپ و انتشار کشور به ناشران و موسسات دیگر کشورهای جهان منتشر می‌شود. این مجله به دنبال ایجاد پل ارتباطی بین موسسات داخلی و خارجی است و به صورت دوماهنامه به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

صالحی افزود: شماره اول این مجله در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی و توزیع خواهد شد و همزمان با آغاز سال 2014 این مجله به صورت دو ماهنامه انتشار خود را ادامه خواهد داد.

مدیر مسوول دوماهنامه «Printed In Iran» درباره موضوعاتی که قرار است در این مجله به آن‌ها پرداخته شود گفت: اخبار نشر، گزارش‌، معرفی نویسندگان، هنرمندان، ناشران و موسسات فرهنگی، معرفی کتاب، رویدادهای فرهنگی کشور، ترجمه، نسخ خطی و کتاب‌های کودک و نوجوان از موضوعاتی هستند که قرار است در این مجله مطرح شوند و آثار مکتوب اهالی فرهنگ ایران به جهانیان معرفی شود.

وی افزود: نویسندگان، عکاسان، چاپخانه‌ها، آژانس‌های ادبی، سازمان‌های فرهنگی، ناشران و شرکت‌های حمل و نقل کتاب می‌توانند در این نشریه حضور داشته باشند و به معرفی آثار، خدمات و فعالیت‌های خود بپردازند.

صالحی طالقانی درباره مشخصات مجله «Printed In Iran» گفت: این مجله در 64 صفحه و به طور تمام رنگی و در تیراژ 20 هزار نسخه منتشر می‌شود. در هر شماره لوح فشرده‌ مطالب نیز ضمیمه مجله می‌شود. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای کسب اخبار و اطلاعات بیشتر به سایت این مجله مراجعه کنند.

مدیر مسوول مجله درباره توزیع مجله در کشور گفت: مجله «Printed In Iran» پل ارتباطی افراد و موسسات ایرانی است که در بازارهای جهانی متقاضی دریافت خدمات هستند. گروه بازاریاب نشریه با بهره‌گیری از کانال‌های ارتباطی خود با مراکز عمده و حضور در رویدادهای گوناگون حرفه‌ای آثار و تولیدات افراد و موسسات ایرانی را در بازارهای جهانی معرفی خواهند کرد و بازخوردهای آن‌ها را در اختیارشان قرار خواهند داد. این مجله قرار است از طریق نمایشگاه کتاب و چاپ، سازمان‌های فرهنگی، ناشران الکترونیک، آژانس‌های ادبی، هتل‌های بین‌المللی و بخش فرهنگی سفارتخانه‌ها توزیع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها