چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
نقش دولت در قبال محصولات فرهنگی بررسی می‌شود

رادیو گفت‌وگو در میزگردی با حضور احمد علمشاهی، رییس و سردبیر خبرگزاری کتاب ایران، مسعود سلطانی‌فر، عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به بررسی و واکاوی «نقش دولت در قبال محصولات فرهنگی» می‌پردازد.-

نازنین کتابچی، تهیه‌کننده و سردبیر رادیو گفت‌وگو به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این شبکه قصد دارد طی برنامه‌ای با نام «محرمانه نیست» به موضوع نقش دولت در قبال محصولات فرهنگی بپردازد. 

وی ادامه داد: محورهای این برنامه «تصدی‌گری دولت و چگونگی آن»، «نظارت دولت و راه‌های اعمال آن»، «حمایت دولت و حد و حدود آن» و بحث «هدایت دولت» خواهد بود. 

کتابچی افزود: برنامه «محرمانه نیست» با حضور مهمانانی چون احمد علمشاهی، رییس و سردبیر خبرگزاری کتاب ایران، مسعود سلطانی‌فر، عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ساعت 16 تا 17 و 15 دقیقه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 آذرماه پخش خواهد شد. 

رادیو گفت‌وگو، شبکه‌ای برای اطلاع‌رسانی، تحلیل و واکاوی مسایل روز جامعه است و مخاطب آن فرهیختگان، مسوولان و نخبگان هستند با این هدف که ضمن بی‌طرفی در مسایل مختلف، بتواند بر موقعیت و رخداد‌های جامعه تاثیرگذار باشد. 

انگیزه و هدف اصلی این رسانه، شنیده‌شدن صداهای مختلف درباره مسایل جامعه و ایجاد فضای چندصدایی با هر گرایش فکری بوده است تا گروه‌های مختلف، صاحبنظران، نخبگان جوان و افراد جامعه بتوانند دیدگاه‌های خود را بیان کنند و فرهنگ تعامل، گفت‌وگو، تساهل و تحمل ابراز نظرهای متفاوت و مخالف در جامعه ترویج پیدا کند و همان‌طور که از نام این رسانه بر می‌آید، بیشتر این برنامه‌ها در قالب گفت‌وگو و مناظره انجام می‌شود. 

شنوندگان می‌توانند جديدترين مباحث فرهنگي و مسایل مربوط به کتاب را از طریق برنامه‌های این رادیو از موج FM ردیف 103.5 M Hz هر روز از ساعت 12 تا 24 دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها