سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
هفتمین شب شعر فیض حضور در مشهد برپا می‌شود

هفتمین شب شعر فیض حضور با موضوع انتظار و انقلاب اسلامی از سوی فرهنگسرای انتظار با حضور شاعران کشور در تالار ابن سینا مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ، انجمن ادبی فرهنگسرای انتظار که به پرورش شاعران جوان در حوزه مهدویت می‌پردازد هفتمین شب شعر انتطار را برگزار می‌کند.

علی رضازاده مدیر فرهنگسرای انتظار دراین باره اظهار کرد: در ششمین شب شعر فرهنگسرای انتظار که با حضور جمع کثیری از شاعران  برگزار شد به موضوع نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام عصر(عج) اختصاص یافت، که در این مراسم مسوولان فرهنگی و اجتماعی و سیاسی شهر مشهد حضور داشتند. 
 
وی اضافه کرد: بنا به در خواست شاعران و مسوولان حاضر تصویب شد شب شعر فیض حضور که به شکل ویژه به ادبیات انتظار و فرهنگ مهدویت می پردازد، موضوع انتظار و انقلاب اسلامی را به عنوان هفتمین برنامه برگزار کند.
 
مدیر فرهنگسرای انتظار به مهمانان ویژه و شاعران کشوری این مراسم اشاره کرد و افزود: مصطفی محدثی خراسانی، دکتر صابر امامی، رضا اسماعیلی، غلامرضا شکوهی، محمد کاظم کاظمی و جمعی از شعرای استان خراسان رضوی از جمله مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.
 
هفتمین شب شعر فیض حضور با موضوع انتظار و انقلاب اسلامی با همکاری فرهنگسرای انتظار و انجمن دعبل خزاعی، ساعت 18 جمعه 18 بهمن ماه در تالار ابن سینای مشهد برگزار می‌شود.*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها