چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳
مومنی: محمد حسین قدمی همواره نوآور بوده است

رئیس حوزه هنری، محمد حسین قدمی را شخصیت بی تكلفی دانست و گفت: ایشان مراسم شب خاطره را هر ماه با كمترین هزینه برگزار می‌كنند و مخاطبان بسیاری را طی این سال‌ها جذب و با فرهنگ دفاع مقدس آشنا كرده اند. هر روز صبح خدا را شكر می‌كنم در جایی كار می‌كنم كه شخصیت هایی همچون ایشان، مرتضی سرهنگی، علیرضا كمره ای در آن حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از حوزه هنری، مراسم پاسداشت محمدحسین قدمی خالق شب های خاطره و نویسنده كتاب «جشن حنابندان» سه شنبه 29 مهرماه با حضور شخصیت هایی همچون محسن مومنی شریف

رئیس حوزه هنری، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، علیرضا كمره ای پژوهشگر، ابراهیم حاتمی كیا كارگردان، اصغر نقی زاده بازیگر و عكاس جنگ، لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی، مجتبی رحماندوست نماینده مجلس، هادی مولوی دوست مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری، حبیب ایل بیگی مدیر عامل انجمن سینمای جوان، پرویز سرور، سیدجواد هاشمی، سیده زهرا حسینی، محمد عزیزی و جمعی از اهالی رسانه و فرهنگ در سازمان فرهنگی و رسانه ای اوج برگزار شد.

رئیس حوزه هنری در این مراسم با تاكید بر این كه تجربیات و سلوك قدمی می تواند برای جوانان الگو و سرمشق باشد، اظهار كرد: در كارهای فرهنگی، حركت های كوچك و مداوم می تواند تاثیرگذار باشد و حضرت علی (ع) نیز بر این موضوع تاكید دارند.

وی ادامه داد: آقای قدمی را 25 سال است كه می شناسم و گذر زمان و اتفاقاتی كه افتاده است بر انگیزه های انقلابی ایشان هیچ تاثیری نداشته است. او به معنای واقعی كلمه یك عنصر فرهنگی است و در تمام عرصه های فرهنگی حضور داشته و اهل ابتكار و نوآوری بوده است.
مومنی با اشاره به ارتباطات قوی قدمی با افراد و شخصیت های مختلف، گفت: این ارتباطات به دلیل نفوذ و قدرت ایشان نیست، بلكه صداقت و دلسوزی قدمی باعث شده است ارتباطات گسترده ای داشته باشد.

وی محمد حسین قدمی را شخصیت بی تكلفی دانست و گفت: ایشان مراسم شب خاطره را هر ماه با كمترین هزینه برگزار می كنند و مخاطبان بسیاری را طی این سال ها جذب و با فرهنگ دفاع مقدس آشنا كرده اند. هر روز صبح خدا را شكر می كنم در جایی كار می كنم كه شخصیت هایی همچون ایشان، مرتضی سرهنگی، علیرضا كمره ای در آن حضور دارند.

مومنی با بیان این كه ادبیات كشورمان به دلیل وجود حدود 800 كتاب با مضمون دفاع مقدس رشد كرده است و حضرت آقا نیز فرمودند شما مملكت را از ادبیات وارداتی بی نیاز كرده اید. این پیروزی و فتح در حوزه ادب و هنر كمتر از فتح خرمشهر نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها