شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
قدردانی از مسئول فروشی که با هزینه شخصی برای مشتری کتاب تهیه کرد

مسئول فروش انتشارات «وستون فه‌یل» در انگلستان که پس از دو ماه تاخیر در تهیه سفارش یک مشتری با هزینه شخصی کتاب را خریداری و ارسال کرده بود، مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسئول فروش کتاب به نام «ابیگایل» در فضای مجازی با انتشار متن دست‌خط ابراز تاسف کتابدار از این تاخیر نوشت، مردی به نام «تیم» که در دفتر انتشارات «وستون فه‌یول» در «ساوت‌هامپتون» انگلستان کار می‌کند، پس از دو ماه تاخیر در ارسال کتاب برای من با هزینه شخصی آن را خریداری کرد و با دوچرخه برای من آورد.
 
وی افزود: «بسیار عالی است که هنوز انسان‌های واقعی در این دنیا زندگی می‌کنند.»
 
«ابیگایل» ادامه داد: «او استراحت بعدازظهر خود را کنار گذاشت و با دوچرخه تا منزل ما آمد تا کتاب را که با هزینه شخصی خریده بود، به طور مستقیم تحویل دهد.»
 
در پی اقدام این کتابدار، «کلی گاوور» سخنگوی این شعبه انتشارات «وستون فه‌یول» اعلام کرد: «مایه خرسندی بسیار است که چنین همکاری داریم و از بازخوردی که از مشتری دریافت کردیم بسیار خشنودیم.»
 
وی افزود: «این کار نشان می‌دهد که هنوز انسان‌های شریف در این دنیا وجود دارند؛ انسان‌هایی که برای دیگران بدون چشم‌داشت و با انگیزه‌های انسانی کاری انجام می‌دهند.»
 
سخنگوی این شعبه انتشارات «وستون فه‌یول» اظهار کرد: «این نوع کارها که در قدیم حتی تا 30 سال پیش مرسوم بوده و دیگر کمتر شاهد آن هستیم. هر چند زمانه متفاوت شده است اما هنوز شاهد انسان‌های صادقی هستیم که برای دیگران کاری انجام می‌دهند و هیچ انتظاری ندارند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها