چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۱
چندشغله بودن، فرصت كتابخواني نمي گذارد

"ویشکا آسایش" اگرچه 6 ماه است به دليل بازي در يك فيلم كتاب نخوانده و از اين بابت هم گم كرده اي دارد، مي گويد: مردم به دلیل مشغله فراوان و دو سه شغله بودن، کمتر فرصت دارند از تازه‌های نشر مطلع شوند و سري به بازار نشر بزنند.\

" آسایش" بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار داشت: میزان مطالعه در کشور نیاز به برنامه ریزی بلند مدت و فرهنگ سازی دارد. شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون به عنوان دو رسانه پرمخاطب باید با برنامه سازی و معرفی کتاب در تمامی موضوعات مردم را به مطالعه تشویق کنند.

وی افزود: برنامه سازان صدا و سیما باید با معرفی کامل و جامع تازه های نشر در شبکه های مختلف، مردم را در جریان کتاب های منتشر شده قرار دهند تا مخاطب بداند کتاب مورد نظر خود را از كدام ناشر و با چه قیمتی تهیه کنند.

بازیگر مجموعه تلويزيوني امام علي (ع) با اشاره به اینکه اکثر مردم با وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، مترو و تاکسی به محل کار خود می روند و باز می گردند، خاطرنشان کرد: شبکه های مختلف رادیو باید از اين فرصت استفاده كنند و مردم در طول مسیر از طریق اين برنامه ها و حتي وجود كتاب در وسایل حمل و نقل عمومی با کتاب بیشتر آشنا شوند.

آسایش با بیان اینکه این روزها در سریال "نردبامی بر آسمان" به کارگردانی "محمدحسین لطیفی" حضور دارم، افزود: نزدیک به شش ماه است سر این کار هستم و به همین دلیل کمتر فرصت داشتم تا کتاب بخوانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط