پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۳
فيلمی در گونه وحشت به نمایش درمی آید

فيلم سينمايي "جن ‌گير" اثر "ويليام فريدكين" در سالن شماره دو سينما سپيده روي پرده مي‌رود. این فیلم که به عنوان ترسناك‌ترين فيلم گونه وحشت معرفي می شود، بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاري کتاب ایران(ایبنا) به نقل از رواط عمومي معاونت سينمايي حوزه هنري، "محمدرضا كاظمي" مدير سينما تك سپيده، با اعلام اين خبر گفت: اين فيلم محصول سال 1973 آمريكاست و فيلمنامه آن را "ويليام پيتربلاتي" بر اساس رماني به همين نام از خودش نوشته است.
 
كاظمي خاطرنشان كرد: اين فيلم در چهل و ششمين مراسم اسكار، موفق به كسب 2 اسكار در رشته‌هاي بهترين فيلمنامه اقتباسي و بهترين صدا شده و اكثر منتقدان سينمايي جهان اين فيلم را به عنوان ترسناك‌ترين فيلم گونه وحشت معرفي كرده‌اند.
 
الن برستين، ماكس فون سيدو، جيسون ميلر، لي جي كاب و ليندا بلر از جمله بازيگران اين فيلم هستند.
 
"جن‌‌گير" داستان دختري 12 ساله است كه ارواح شيطاني روح او را تسخير مي كنند و به هيولايي وحشتناك تبديل مي‌شود. به همين دلیل كشيشي در پي نجات او بر مي‌آيد.
 
"جن‌گير" در ادامه مرور آثار وحشت سينماي جهان در پنجاه و سومين برنامه پي در پي سينما تك سپيده و پنجمين برنامه از دوره جديد سلسله برنامه‌هاي اين سينما، كه به مرور آثار ژانر وحشت اختصاص دارد، ساعت 18 يكشنبه (10 شهريورماه) روي پرده خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط