دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۹
«طراحي سازه‌هاي بتوني» براي معماران

«طراحي سازه‌هاي بتوني» عنوان كتابي به قلم دكتر محمود گلابچي است. اين كتاب براي استفاده معماران تاليف شده و سازه‌هاي بتوني را در بناهاي مختلف بررسي مي‌كند.\

دكتر محمود گلابچي در اين باره خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: امروزه مباني طراحي ساختمان‌هاي بتوني در سازه‌هاي شهري بسيار مهم است و دانشجويان معماري مي‌توانند با مطالعه اين كتاب، شناخت دقيقي در اين حوزه داشته باشند.

استاد دانشكده معماري دانشگاه تهران افزود: كتاب «طراحي سازه‌هاي بتوني» دربر گيرنده يك موضوع تخصصي است و طرح ساختمان‌هايي را كه با بتون ساخته شده‌اند، بررسي مي‌كند.

رئيس شوراي فناوري‌هاي نوين ساختماني دانشكده هنرهاي زيبا خاطرنشان كرد: در معماري جهاني استفاده از بتون، نقش مهمي در ساختمان‌سازي دارد و انتشار اين كتاب مي‌تواند به دانشجويان معماري راه‌كارهاي خوبي را نشان دهد.

وي افزود: اين كتاب كاربردهاي تخصصي و  ارزنده‌اي را ارائه مي‌كند و مطالعه اين كتاب به دانشجويان نشان مي‌دهد چگونه از معماري بتوني در پروژه‌هاي مختلف شهري استفاده كنند.

مترجم كتاب «سازه‌هاي مشبک فضايي» يادآور شد: در اين كتاب طرح‌ها، ماكت‌ها و نمودارهايي با بتون به تصوير كشيده مي‌شود تا دانشجويان معماري و شهرسازي را با پروژه‌هاي مباحثي حوزه معماري آشنا ‌كند.

مولف كتاب «استاتيک کاربردي براي دانشجويان معماري و مهندسي عمران» يادآور شد: «طراحي سازه‌هاي بتوني» مبحثي علمي و تخصصي را دربردارد كه با زبان و بيان ويژه معماران مطرح مي‌شود. 

«طراحي سازه‌هاي بتوني» از سوي انتشارات دانشگاه تهران منتشر مي‌شود و در اختيار دانشجويان رشته‌هاي معماري و شهرسازي قرار مي‌گيرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط