شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
سفر به زمین در جست‌وجوی عشق

کتاب «در جستجوی عشق» به قلم نسترن زمانی از سوی انتشارات رهام اندیشه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «در جستجوی عشق» عنوان کتابی است که به قلم نسترن زمانی از سوی انتشارات رهام اندیشه برای نوجوانان منتشر شده است.
 
نسترن زمانی در این کتاب، داستان موجودی به نام دلسا را بیان می‌کند که به همراه دوستانش در سیاره دیگری زندگی می‌کند. او داستان‌هایی درباره زندگی در سیاره‌ای به نام زمین و عاشق شدن انسان‌ها شنیده و همین مساله در او این انگیزه را ایجاد می‌کند که از آدرینا، رئیسشان در سیاره، درخواست کند او را برای پیدا کردن عشق به سیاره زمین بفرستد. آدرینا با درخواست دلسا موافقت می‌کند و می‌گوید که اگر او بتواند عشق را در زمین پیدا کند و به سیاره‌شان برگردد، موفقیت بزرگی به دست آورده. آدرینا، دلسا را به زمین می‌فرستد و آتریس، دوست صمیمی‌اش، را مسئول برگرداندن دلسا به سیاره می‌کند. دلسا بعد از سفر به زمین در قالب موجودات مختلفی در می‌آید تا بتواند عشق را بیابد و در این راه درگیر ماجراهایی می‌شود.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«به خودم که اومدم در باغ بزرگی بودم. اطرافم با گل‌های رنگارنگ و درختان سرسبز گوناگونی احاطه شده بود. احساس زیبا و وصف‌‌نشدنی‌ایی داشتم. نور خورشید با تابشش سرزندگی رو به من هدیه می‌داد. پرندگان آوازخوان به دنبال دانه در اطراف درختان و گل‌ها پرواز می‌کردند. زنبورها و حشرات دیگر در اطراف من به این سو و آن سو می‌رفتند و نسیم بهاری گلبرگ‌هام رو نوازش می‌کرد. من حالا گل رزی به رنگ قرمز بودم. از چیزی که بودم احساس رضایت می‌کردم چون یکی از مخلوقات زیبای خدا بودم. دختر کوچکی در باغ مشغول بازی بود و به دنبال گربه خود می‌دوید. همین‌طور که در باغ می‌دوید، از بین گل‌ها توجهش رو جلب کردم. به سمتم اومد. خوب نگاهش کردم. حدودا نه ‌ساله، موهایی خرمایی رنگ، پوست روشن و چشمانی به رنگ سبز داشت و پیراهن زیبای بلند به رنگ گل‌بهی تنش بود.»
 
انتشارات رهام اندیشه، کتاب «در جستجوی عشق» را با شمارگان هزار نسخه و قیمت 18 هزار تومان منتشر کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها