یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
«فرصت صدرخوانی» در قم

در هفته کتاب و کتاب‌خوانی پژوهشگاه شهید صدر در قم در قالب طرحی با عنوان «فرصت صدرخوانی» آثار فارسی و عربی شهید صدر را با تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، پژوهشگاه شهید صدر در قم با توجه به هفته کتاب و کتاب‌خوانی در طرح ویژه فروش آثار شهید صدر همه آثار این شهید متفکر را با ٢٠ درصد تخفیف به‌علاوه ۵٠٠٠ هزار تومان تخفیف ارسال پستی به سراسر کشور عرضه می‌کند.
 
از جمله آثاری که در رابطه با شهید صدر قلمی شده است و در «فرصت صدرخوانی» با تخفیف ویژه ارائه شده، کتاب «نا» است. کتاب «نا» آخرین کتاب منتشرشده درباره شهید صدر است که مریم برادران در آن به روایت زندگی شهید صدر پرداخته است.
 
دیگر کتابی که در این طرح از تخفیف بهره‌مند است کتاب «شرح‌صدر» است. این کتاب ترجمه کتاب «شهید الاُمة و شاهدُها» اثر شیخ محمدرضا نعمانی از شاگردان و همراهان شهید سید محمدباقر صدر است. او تنها کسی بود که توانست به‌دور از چشم مزدوران بعثی در دوران حصر، همراه شهید صدر و خانواده‌اش باشد و روایت‌هایی دست اولی از زندگی آن شهید ثبت کند.
 
یادآوری می‌شود علاقه‌مندان برای تهیه آثار شهید صدر در طرح «فرصت صدرخوانی» می‌توانند به فروشگاه سایت پژوهشگاه شهید صدر مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها