چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
جشنواره «شوناس» با گرامیداشت ثریا قزل‌ایاغ پایان یافت

آیین پایانی سومین دوره جشنواره کشوری داستان‌نویسی و داستان‌خوانی شوناس با گرامیداشت ثریا قزل‌ایاغ به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ جبار شافعی‌زاده، دبیر جشنواره، در مراسم پایانی سومین دوره جشنواره کشوری داستان‌نویسی و داستان‌خوانی شوناس که در سالروز تولد ثریا قزل‌ایاغ با حضور جمعی از دوستداران فرهنگ و هنر و ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد، به نقش ثریا قزل‌ایاغ  در شکل‌گیری ادبیات کودک و نوجوان ایران و پرورش نسلی از نویسندگان، شاعران، تصویرگران و منتقدان این حوزه، اشاره کرد و در ادامه گزارشی از فرایند شکل‌گیری و انتشار فراخوان جشنواره در سطح کشور، نحوه‌ داوری آثار ارائه داد و ابراز امیدواری کرد، جشنواره شوناس و جشنواره‌های دیگری از این دست ضمن تداوم و استمرار سبب غنای فرهنگی در سطح جامعه شود.

همچنین یکتا بهروزی، دختر ثریا قزل‌ایاغ ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان جشنواره، فعالیت‌های فرهنگی را رمز توسعه جامعه و خلق انسان خردورز معرفی کرد.

سپس سه نفر از برگزیدگان کودک، نوجوان و بزرگسال به خوانش آثار داستانی خود پرداختند.

در پایان بیانیه هیئت داوران بە نیابت از شهرام اقبال‌زادە، سرپرست هیئت داوران خوانده شد و مراسم اختتامیه با معرفی ۶۰ اثر برگزیده و شایسته تقدیر به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها