سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معرفی شد

در راستای ادغام اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهران با موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار علی‌اصغر شیخی به‌عنوان جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، یکصدویکمین جلسه شورای معاونین و مدیران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار بسیجی بهمن کارگر؛ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس هیأت‌مدیره موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و علی‌اصغر جعفری؛ مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعی از معاونین و مدیران، دوشنبه 24 خردادماه در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به‌منظور ادغام اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار علی‌‌اصغر شیخی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با حکم سردار بسیجی بهمن کارگر به جانشینی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معرفی و منصوب شد.

در حکم سردار علی‌اصغر شیخی؛ جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده است:
«با استعانت از خداوند سبحان و نظر به سوابق و تجارب ارزشمندتان در ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت و بنا به پیشنهاد معاون رئیس بنیاد و مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جنابعالی را به‌عنوان جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب می‌نمایم.
 
انتظار است برابر اساسنامه سند راهبردی مصوبات هیئت امنا، هیئت مدیره، تدابیر مدیرعامل و همکاری مسئولان و کارکنان موزه نسبت به اجرای برنامه‌های ابلاغی اقدام کنید. انشاء‌االله با توکل و استمداد از خداوند متعال و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظه العالی) و شهیدان والامقام در جهت انجام مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها