جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کتابفروش سردشتی به دلیل اشتباه سهوی از «تابستانه» جا ماند!

مدیر کتابفروشی «امام شافعی» در سردشت، گفت: از روز دوم شروع طرح «تابستانه کتاب 1400» به‌دلیل اینکه کتاب‌ها را اشتباهی در سامانه ثبت کرده بودم، برایم تخلف ثبت کردند و پنل فروش‌ام را بدون تذکر قبلی بستند.

وسیم سعدی‌زاده، مدیر کتابفروشی «امام شافعی» در سردشت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: از روز دوم شروع طرح «تابستانه کتاب 1400» پنل فروش‌ام را به دلیل اینکه کتاب‌ها را اشتباهی وارد کردم، تخلف زدند و بدون تذکر قبلی بستند.

وی ادامه داد: یکی دو تا از مشتریان که خریدشان زیاد بود و از روحانیون شهرستان هستند، تعدادی کتاب می‌خواستند اما قدرت خرید کتاب را نداشتند و من بیشتر به خاطر حل مشکل آن‌ها، ندانسته کتاب‌ها را تکراری زدم و باعث بروز این مشکل شد.

سعدی‌زاده افزود: حالا من یک اشتباه سهوی مرتکب شده بودم، ولی خوب می‌شد که قبلش تذکر داده شود چون من دومین بار است که در این طرح‌های فصلی شرکت می‌کنم و آشنایی زیادی با شرایط اجرای آن نداشتم.

مدیر کتابفروشی «امام شافعی» سردشت بیان کرد: در این راستا چند روز به شماره اعلام شده در پوستر زنگ زدم ولی کسی جوابگو نبود و آخر سر هم گفتند دیگر نمی‌شود کاری کرد و من الان به خاطر قولی که به مشتری‌‌ها دادم، با شرایط تابستانه کتاب و البته از جیب خودم، کتاب می‌فروشم.

وی افزود: از مشکلات این طرح به‌روز نبودن کتاب‌هاست و بیشتر کتاب‌ها در سامانه «تابستانه کتاب 1400» ثبت نشده‌اند و در نتیجه نمی‌توانیم آنها را بفروشیم و کتاب‌هایی هم که ثبت شده‌اند، قیمت‌هایشان به‌روز نیست و ما با این مشکلات مواجه می‌شویم.

سعدی‌زاده بیان کرد: فروش کتاب مثل دوره‌های قبل نیست و نه‌تنها شرایط کرونا حاکم بر جامعه در این امر موثر است، بلکه قدرت خرید مردم نیز خیلی پایین است، ولی برگزاری چنین طرح‌های فصلی کمک خوبی است که سرانه مطالعه افزایش یابد و در این راستا حتی مشتری کتابفروشی ما در شهرهای دیگر به‌صورت مجازی و راحت‌تر خرید می‌کنند.

یادآوری می‌شود، کتابسرای «امام شافعی» سردشت با بیش از 10 هزار جلد کتاب به‌عنوان یکی از غنی‌ترین کتابفروشی‌های اهل سنت از سال 88 فعالیت خود را در شهرستان سردشت شروع کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها