دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۳
دفتر تبليغات اسلامي قم، جنایات رژیم صهیونیستی را محكوم كرد

دفتر تبليغات اسلامي قم با صدور بيانيه‌اي، جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی را در نوار مرزي غزه محكوم كرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي، در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري و با افزايش جنايات رژيم صهيونيستي بر ملت مظلوم غزه، در بیانیه‌ای نسبت به جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

در اين بيانيه آمده است: در آستانه فرا رسيدن ماه محرم‌الحرام، ماه پيروزي خون بر شمشير، تاريخ تكرار گرديده و اين بار دست پليد يزيديان‌زمان از آستين ننگ آلود صهيونيست‌ها بيرون آمده و دل ملت‌هاي مسلمان و آزادي‌خواهان جهان را بيش از پيش، اندوهگين و غصه‌دار كرده است. 

حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي و به خاك و خون كشيدن مردم بي‌دفاع و ستم‌ديده غزه، بار ديگر چهره پليد و خونخوار دولت جعلي اسرائيل و حاميان جنايتكار آن و مدعيان دروغين حقوق بشر را به صورت علني و رسمي آشكار ساخت و سكوت نفرت‌انگيز و خفت‌بار برخي از دولت‌هاي عربي و به اصطلاح مسلمان بر هم‌دستي و همراهي آنها، مهر تأييد زد. 

بي‌گمان پيام ولي‌امر مسلمين جهان و اعلام عزاي عمومي در روز دوشنبه، گوشزد‌كردن زنگ خطري براي جهان اسلام است. 

رهبر معظم انقلاب، در پيام‌شان فرمودند: «همه مؤمنان دنياي اسلام، به هر نحو ممكن، موظف به دفاع از زنان و كودكان و مردم بي‌دفاع غزه‌اند». 

در اين راستا، دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، ضمن محكوم‌كردن جنايات هولناك رژيم صهيونيستي و دعوت از همه مردم آزاده جهان، به ويژه مسلمانان، براي حمايت و دفاع از مردم مظلوم فلسطين، همگام با ملّت شريف ايران در تجمع امروز (دوشنبه) حضور يافت و در طليعة ماه نهضت جاويدان حسيني، مردم سرافراز قبله اول مسلمانان را به بهترين اجرها و زيباترين ثواب‌ها بشارت ‌داد و هم صدا با حلقوم خون گرفته فرزندان غزه، فرياد بر ‌آورد و ديگر بار كلام گهربار رسول گرامي اسلام(ص) را به سران غافل دُوَل عربي گوشزد كرد: «من سمع مسلما ينادي يا للمسلمين فلم تجبه فليس بمسلم».

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم كه در حوزه‌هاي گوناگون علوم قرآني و اسلامي فعاليت مي‌كند، آثار  مكتوب زيادي را در  زمينه دين چاپ و منتشر كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها