جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
عنوان چهره سال هنر انقلاب قم به یک نقاش رسید

با حضور پیشکسوتان هنرهای تجسمی استان قم و اهالی رسانه از سید‌علی قافله‌باشی به‌عنوان چهره سال ۱۴۰۰ هنر انقلاب در قم تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با حضور محمدعلی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم، هادی گل‌محمدی، مسعود نجابتی و جمعی از اهالی رسانه از سید‌علی موسوی قافله‌باشی هنرمند نقاش، به‌عنوان چهره سال ۱۴۰۰ هنر انقلاب در قم تجلیل شد.
 
مسعود نجابتی بعد از اهدای لوح تقدیر و تندیس به چهره سال هنر انقلاب در قم گفت: آقای قافله‌باشی از هنرمندان ممتاز نقاشی است که در عرصه گرافیک هم آثار قابل‌توجهی دارد. او از مفاخر تجسمی کشور محسوب می‌شود که فضای طلبگی را با هنر پیوند زد.
 
سید علی قافله‌باشی ضمن قدردانی از برگزاری این نشست بیان کرد: استان قم می‌تواند به مرکز و پایتخت هنرهای تجسمی آیینی در کشور تبدیل شود اما پیش‌نیاز این اتفاق، توجه و حمایت مسئولان از هنرمندان انقلابی است.
 
وی ادامه داد: قطعاً هنرمندان زیادی هستند که شایسته عنوان هنرمند انقلاب باشند و کارهای تأثیرگذارتری هم از بنده تولید کرده‌اند.
 
چهره سال هنر انقلاب در قم تاکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان شنونده سخنان هنرمندان باشند و همین که مسئولان در سال چند بار هنرمندان را صدا کنند و شنونده حرف‌های آنها باشند، راضی خواهیم شد.
 
این هنرمندِ نقاش اضافه کرد: توجه مسئولان به هنرمندان صرفاً نباید به برگزاری یک جشنواره منحصر شود، اگر هنرمند جایگاه خود را پیدا کند، کار خود را انجام خواهد داد.
 
وی بیان کرد: وقتی هنرمند در متن کار نباشد، گوشه‌گیر می‌شود و توقعی نباید داشت که اثری از او تولید شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها