سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۳
تاسيس 6 مركز اطلاعات ورزشي

مسوول كتابخانه آكادمي ملي المپيك و پاراالمپيك از راه‌اندازي پنج مركز اطلاعات و يك مركز اطلاعات تخصصي ديجيتالي فوتبال براي ورزشكاران خبر داد./

شهرزاد كردبچه در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: بسياري از منابع و كتاب‌هاي به‌روز جهان و منابعي كه توسط همكاران اين مركز ترجمه شده اند، توسط اين مراكز در اختيار ورزشكاران و مربيان قرار گرفته كه استقبال خوبي نيز از آن به عمل آمده است. 

وي افزود: كتابخانه آكادمي با 36 هزار منبع اطلاعاتي در قالب سمعي و بصري، يكي از غني‌ترين و مجهزترين مراكز اطلاعات ورزشي در همه حوزه‌هاست.

وي افزود: اين كتابخانه منابع علوم تمرين، بدنسازي، تغذيه، دوپينگ، آناتومي بدن، روان‌شناسي، كارشناسي و بازي‌هاي جهاني و آسياي المپيك و پارالمپيك را در دسترس ورزشكاران، مربيان و به ويژه ملي‌پوشان قرار مي‌دهد.

كردبچه گفت: از سال 83 با گسترش فضا و تاسيس كتابخانه الكترونيك به نشاني الكترونيكي «www.academyolympic.ir» كه 574 عنوان كتاب، مجله، پايان‌نامه‌، طرح‌ تحقيقاتي و كاتالوگ را در تمام حوزه‌هاي ورزشي و وسايل و تجهيزات‌ و سالن‌هاي ورزشي در خود جاي داده، دسترسي آسان ورزشكاران بدون خروج از منزل فراهم شده است.

مسوول كتابخانه آكادمي ملي المپيك و پاراالمپيك اظهار داشت: كتاب، اساس و از ضروريات برنامه‌ريزي ورزشي است و بدون بهره بردن از آن، ورزشكاران به موفقيت دست پيدا نمي‌كنند. در واقع كتاب و ورزش لازم و ملزوم يكديگرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها