جواد میرهاشمی مدیر کمیته انتشارات جشنواره تصریح کرد: بالغ بر 20 درصد کتابها در روز اول و مجموع 40 درصد کتابها در سه روز اول نمایشگاه به فروش رفت.
وی افزود : خیلی از منتقدین معتقد هستند جوانان امروزی کتاب نمیخوانند و به اصطلاح مجازی شدهاند ولی استقبال و فروش این سه روز عکس این اعتقاد را نشان میدهد.
میرهاشمی گفت: در انتخاب عنواین کتاب در جشنواره باید نیازسنجی شود و سپس با توجه به موضوع جشنواره کتابها انتخاب شوند به طور مثال داستانها و نمایشنامههای کوتاه مخاطب بیشتری نسبت به رمانهای بلند دارند.
وی در ادامه افزود: هدف انتشارات همواره
حرکت در مسیر موضوع جشنواره بوده است و امسال هم با توجه به موضوع جشنواره که تنوع ژانر است عنواین متعددی را جمع آوری کردهایم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به علاقهمندی و استقبالی که از فیلمسازان جوان شاهد بودیم، متولیان کتاب و مسئولین باید به فکر تشویق و پیوند بیشتر با سینما باشند.
نظر شما