سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
وحید یامین‌پور با  فعالان فرهنگی، اجتماعی استان لرستان دیدار خواهند کرد

در جریان سفر یک‌روزه دبیر شورای‌عالی جوانان و معاون وزیر ورزش فعالان فرهنگی، اجتماعی استان لرستان با وحید یامین‌پور دیدار خواهند کرد.

کریم خورشیدوند، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در لرستان گفت: نشست فاخر فعالان فرهنگی، اجتماعی استان با معاون وزیر ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی جوانان برگزار می‌شود.

خورشیدوند افزود: در جریان سفر یک‌روزه وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان به استان این نشست با حضور نمایندگان تشکل‌های نهادهای مختلف استان و موسسات مردمی ساعت 16 عصر سه‌شنبه (24 آبان‌ماه) برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: به‌منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری به عنوان هماهنگ‌کننده انتخاب و با برگزاری دو جلسه پیش‌نشست با نمایندگان تشکل‌ها برای تعیین افراد منتخب سخنگو و همچنین سهمیه ورود افراد وابسته به هر تشکل  اقدامات لازم را به‌عمل آورده و انتظار می‌رود این نشست بتواند به تعاطی ایده‌ها و افکار و همچنین بیان دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات فعالان اجتماعی فرهنگی و اتخاذ راهکار برای حل موانع کنشگری اجتماعی و فرهنگی منجر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها