دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
افزوده شدن بخش «نوآوری دانش‌بنیان» به جشنواره صنعت چاپ

بخش «نوآوری دانش‌بنیان» به بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ افزوده شد، در این جشنواره از فعالان برتر صنعت چاپ کشور تقدیر خواهد شد.

محسن شمس، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره ملی صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به آغاز روند انتخاب برترین‌های بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ، عنوان کرد: این مراسم همانند دوره‌های پیشین با تقدیر از فعالان برتر صنعت چاپ کشور و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: روند داوری و انتخاب فعالان صنعت چاپ امسال در بخش‌های 9 گانه براساس معیار و شاخص‌های تعیین شده، همچنین کمک و مشارکت فعالان صنعت چاپ آغاز شده است.
 
شمس با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره، توضیح داد:‌ این بخش‌ها شامل پیشکسوت، کارآفرین، صادرکننده، خانواده شهید، کارشناس چاپ استانی، بانو، تولیدکننده مواد اولیه و ماشین‌آلات و چهره علمی و آموزشی است.  
 
وی از افزوده شدن بخش «نوآوری دانش‌بنیان» به این جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت بحث نوآوری و دانش بنیان در صنعت چاپ و لزوم توجه فعالان این صنعت به مباحث دانش‌بنیان این بخش امسال به جشنواره افزوده شده است.
 
به گفته شمس، زمان مراسم اختتامیه انتخاب برترین‌های بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ به زودی اعلام خواهد شد.

وی همچنین از انتخاب برگزیدگان بخش نشان شیرازه خبر داد و گفت: همچنین براساس معیار و شاخص‌های از پیش تعیین شده، ۹ نفر برگزیده در بخش هنر چاپ و طراحی کتاب (نشان شیرازه) انتخاب خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها