شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
فرهنگ کتابخوانی عامل افزایش علم و معرفت جامعه است

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه، برپایی نمایشگاه کتاب دین را فرصتی برای پژوهشگران و طلاب دانست و گفت: فرهنگ کتابخوانی عامل افزایش علم، معرفت و افزایش عمق اطلاعات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب دین، بر ترویج فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد و گفت: فرهنگ کتابخوانی عامل افزایش علم، معرفت و افزایش عمق اطلاعات جامعه است.
 
وی ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب دین که این فرصت را برای پژوهشگران و محققان فراهم آورده‌اند، اضافه کرد: ناشران متخصص حوزه دین در نمایشگاه دین گردهم آمده‌اند و این نمایشگاه، فرصتی را فراهم آورده تا مخاطبان کتب دینی با تازه‌های نشر به راحتی آشنا شوند.
 
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه به برگزاری همایش کتاب سال حوزه و رقابت هزار کتاب جدید در حوزه دین اشاره کرد و گفت: تازه‌های نشر برتر بعد از ارزیابی نهایی به عموم مخاطبان معرفی شدند.
 
وی از حضور انتشارات مراکز حوزوی و انتشارات حوزه‌های علمیه در نمایشگاه کتاب دین یاد کرد و گفت: از عموم طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه برای بازدید و بهره‌مندی از نمایشگاه کتاب دین دعوت می‌کنیم.
 
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها