یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
نمایشگاه کتاب دین، بهار کتاب در زمستان است

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌‌های علمیه با بیان اینکه نمایشگاه کتاب دین، بهار کتاب در زمستان است، گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب دین، یک نمایشگاه تخصصی است، با استقبال مردمی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای کتاب ایران(ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌‌های علمیه و سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از غرفه‌های نمایشگاه کتاب دین در قم بازدید کرد.
 
وی  در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم از این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب دین، یک نمایشگاه تخصصی در حوزه بازار نشر است، استقبال مردمی از این نمایشگاه، نشان از یک بهار کتاب در زمستان دارد.
 
برته بیان کرد: محصولات این نمایشگاه به‌عنوان ویترین کتاب‌های دینی و دستاوردهای نو اگر در اختیار مصرف‌کنندگان اصلی قرار گیرد دو اتفاق رقم می‌خورد، نخست اینکه دست‌اندکاران بازار نشر ذائقه مردم را کشف می‌کنند و از طرفی مصرف‌کنندگان متوجه می‌شوند که برای دغدغه‌شان چه اندازه کار شده و می‌توانند از بازار نشر انتظار پاسخگویی داشته باشند.
 
سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اضافه کرد: رسیدن به اهداف یادشده به این موضوع نیاز دارد که بازخورد گرفتن به صورت سیستمی و نظام‌مند دنبال شود و دست‌اندرکاران باید به فکر تحقق این هدف باشند.
 
مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌‌های علمیه یادآور شد: حجم کتاب‌های کودک و نوجوان در این نمایشگاه از انتظاری که داشتیم کمتر بود. آثار دینی باید با نوآوری‌های بیشتری برای کودک و نوجوان ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها