یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
نمایشگاه کتاب دین تمدید نمی‌شود

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب دین با بیان اینکه یکم اسفندماه آخرین روز فعالیت نمایشگاه کتاب دین خواهد بود، از تمدید نشدن فعالیت نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، حمید خرمی، مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب دین، با‌ اشاره به استقبال عموم مردم از این نمایشگاه، بیان کرد: این نمایشگاه فرصت افزایش تعامل میان ناشران دینی را فراهم آورده و زمینه‌ای برای ارائه کتاب‌های دینی به مخاطبان هدف است.
 
وی از آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب دین در ۲۶ بهمن‌ماه یاد کرد و گفت: همان‌طور که پیش از این برنامه‌ریزی شده است، یکم اسفندماه آخرین روز فعالیت نمایشگاه کتاب دین خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.
 
مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب دین با اشاره به حضور بیش از 100 ناشر در این نمایشگاه گفت: تا به امروز مسئولان مختلف استانی و ملی در نمایشگاه کتاب حضور یافته و با گفت‌وگو با ناشران به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخته‌اند و امیدواریم تدابیری برای تقویت صنعت نشر اندیشیده شود.
 
خرمی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب دین طی ساعات ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان است، گفت: نمایشگاه کتاب دین در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم واقع در انتهای خیابان خاکفرج جنب استانداری قم برپا شده و در این نمایشگاه بن‌های تخفیف ۲۰ درصدی برای عموم مردم، طلاب، دانشجویان، استادان و اعضای هیئت علمی درنظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها